Doprava a platba
Cena dopravy
Cena dopravy je závislá na hodnotě objednávky a vybraném dopravci. Od hodnoty objednávky 3000 Kč nabízíme dopravu zdarma.
Cenu dopravy se vždy dozvíte v Pokladně, kde si vybíráte způsob dopravy a platby.
Možnosti dopravy zboží
Při zvolené službě „Výdejní místo“ Vámi objednané zboží doručíme na vybrané výdejní místo zásilkovny v ČR zpravidla následující pracovní den po dni podání/expedice. V den doručení vám bude zaslán e-mail a SMS s informací o připravené zásilce k výdeji. Úložní doba je 5 pracovních dní. Prosíme o včasné vyzvednutí zásilky.
Při zvolené službě „Nejlevnější doručení na adresu“ předáme balík kapacitně dostupnému přepravci, který Vás bude informovat o termínu a hodině doručení zásilky. Dopravce vybírá Zásilkovna na základě dostupných kapacit. V sobotu, v neděli a o svátcích přepravní služba zboží nedoručuje. V případě, že Vás kurýr nezastihne na dodací adrese, bude Vás kontaktovat a dohodne se s Vámi na dalším postupu.
Přepravní společnost Zásilkovna doručuje zásilky s váhou do 10kg.
Kontaktní linka přepravní firmy:
+420 216 216 516, [email protected]
Vámi objednané zboží doručíme na libovolnou adresu v ČR zpravidla následující pracovní den po dni podání/expedice. V den doručení vám bude zaslán e-mail a SMS s předpokládaným 3-hodinovým intervalem dodání. V sobotu, v neděli a o svátcích přepravní služba zboží nedoručuje. V případě, že Vás kurýr nezastihne na dodací adrese, bude Vás kontaktovat a dohodne se s Vámi na dalším postupu. Je možné dohodnout uložení zásilky na nejbližším Parcelshopu. V době očekávání dodání zásilky buďte na telefonu.
Přepravní společnost GLS doručuje zásilky s váhou do 40kg.
V případě, že povaha zásilky nedovoluje zboží zaslat pomocí GLS, vyhrazujeme si právo na změnu dopravy tak, aby byla zásilka co nejkvalitněji doručena.
Kontaktní linka přepravní firmy:
tel. +420 567 771 111 , [email protected]
Zásilka vám bude doručována Českou poštou jako „Balík do Ruky“ na vámi zvolenou adresu v ČR. Česká pošta vás bude informovat sms zprávou a e-mailem o termínu doručení. Zásilka je obvykle doručena do 1-2 pracovních dnů po dni podání/expedice.
V případě, že vás kurýr nezastihne na dodací adrese, bude vás kontaktovat a dohodne se s vámi na dalším postupu. Je možné dohodnout uložení zásilky na nejbližším pobočce České pošty. Případně může zásilku vyzvednout jiná osoba, pokud jí přepošlete kód pro vyzvednutí z sms nebo e-mailu. V době očekávání dodání zásilky buďte na telefonu.
Nevyhovuje vám termín nebo místo doručení vaší zásilky? Aplikace Změna doručení online vám umožní přizpůsobit doručování zásilky vašim potřebám.
Přepravní společnost Česká pošta doručuje zásilky s váhou do 31,5kg.
Kontaktní linka přepravní firmy:
tel. +420 800 104 410, info@cpost
Zásilku vám zašleme na vámi vybranou pobočku pošty a vy si ji v klidu můžete vyzvednout. Zásilky jsou obvykle uloženy na poště 7 dnů, pokud si přejete prodloužit datum uložení, kontaktujte prosím pracovníka Vaší pošty. Česká pošta vás bude informovat sms zprávou a e-mailem o termínu doručení. Zásilka je obvykle doručena do 1-2 pracovních dnů po dni podání/expedice.
Po uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Síť výdejních míst je rozšířena o Balíkovny mimo poštu, kam si můžete svou zásilku přesměrovat díky aplikaci Změna doručení online. Podmínkou pro přesměrování je možnost výdeje zásilky na kód, jelikož je to na této pobočce jediná možnost převzetí zásilky.
Přepravní společnost Česká pošta doručuje zásilky s váhou do 31,5kg.
Kontaktní linka přepravní firmy:
tel. +420 800 104 410, info@cpost
Zásilku vám zašleme na vámi vybranou pobočku Balíkovny. Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením. Česká pošta vás bude informovat sms zprávou a e-mailem o termínu doručení. Zásilka je obvykle doručena do 1-2 pracovních dnů po dni podání/expedice.
Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u jejich partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v Balíkovna-BOXech čekají přibližně 2 pracovní dny. Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku nebo v e-mailu.
Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, přijde vám informace do e-mailu nebo sms.
Nepřevzaté balíky vrací vždy na Balíkovny na poštách. O každém kroku vašeho balíku budete informováni pomocí e-mailu a SMS. Balíky z Balíkovna-BOXů se vrátí zpět k odesilateli.
Po uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
Přepravní společnost Česká pošta ve službě Balíkovna doručuje zásilky s váhou do 15kg.
Kontaktní linka přepravní firmy:
tel. +420 218 218 218, [email protected]
Osobní odběř je možný po předchozí domluvě v Ostravě Mariánských horách.
Možnosti platby za zboží
Pokud vlastníte platební kartu, která umožňuje platby na internetu (máte-li pochybnosti, informujte se u své banky), můžete ji využít k úhradě zboží online. Podporujeme Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
Bezhotovostní úhrada převodem na náš účet. Při platbě nezapomeňte zadat variabilní symbol. Zboží je expedováno po připsání platby na náš účet.
Možnost změny přepravní firmy
Upozorňujeme klienty, že naši pracovníci v expedici mohou ve výjimečných případech zvolit jiný druh přepravní služby než ten, který si klient vybral v objednávce z důvodu povahy dopravovaného zboží.
Termíny a místo doručení zásilek
Termín dodání objednávky je závislá na dispečinku přepravní společnosti
Na základě emailu „Vyřízení objednávky“, kde naleznete i číslo zásilky, si můžete s dopravcem termín upřesnit. Je jen na přepravní společnosti, zda Vašemu požadavku vyhoví nebo ne. Naše firma může ovlivnit pouze termín expedice (předání zásilky dopravci), nikoliv však termín doručení zásilky přepravcem.
Přesný termín dodání (den i hodinu) v objednávce nelze vyžadovat.
Objednávky expedujeme ve většině případů do 2 až 5 následujících pracovních dnů po dni přijetí objednávky. V případě, že zboží není skladem, může se odeslání prodloužit. Zákazníka informujeme.